Prima pagină   |   Harta site-ului   |  Flux RSS    |   Abonare la stiri prin email   |   Contacte


20.12.2019
Ziua europeană a întreprinderilor economiei sociale: Declarația de la Strasbourg
13.12.2019
MEI a organizat atelierul „Măsuri de sprijin şi încurajare a antreprenoriatului social în Moldova”
13.12.2019
Un nou apel de înregistrare în cadrul European Social Economy Regions (ESER) 2020


 

  


Prima pagină  »  Noutăți
Noutăți
Social Nature: locul unde profitul corespunde scopului
Publicat: 02.04.2019   

Știați că în fiece an, un om obișnuit utilizează în jur de 200 de produse, produse-alegeri pe care le utilizează privitor la ce introduce în propriul corp, în corpul copiilor săi, dar și în mediul ambiant? În viziunea celor de la Social Nature, lansarea unei afaceri profitabile, de înaltă performanță nu trebuie să vină în detrimentul creării unui impact pozitiv. Lansată în orașul canadian Vancouver, în 2014, Social Nature a fost concepută de fondatoarea și actualul ei Director executiv Annalea Krebs (care stă, de altfel și în spatele celebrei platforme de consum ethicalDeals din America de Nord), sub forma unei companii, care să vină în ajutorul milioanelor de consumatori nord-americani, în vederea înverzirii alegerilor lor de consum.  De atunci, adică timp de cinci ani, Social Nature a reușit să-și creeze și să mobilizeze o comunitate de circa 200 000 de decidenți, care încearcă zilnic să consume mai natural, alegând produse verzi în schimbul unor evaluări oneste, autentice, împărtășite pe rețelele sociale.

Motto-ul companiei — profit cu scop — sumează perfect o cultură de echipă care combină un mod de gândire axat pe creștere și rezultate, dar și pe valori, caracteristice misiunii unei întreprinderi sociale, fără a se compromite una pe cealaltă. “Social Nature este un mediu în care fiecare poate face o diferență prin munca sa, poate exercita un impact imens asupra business-ului, dar și crește personal,” mărturisește Annalea. Ca membru al comunității Social Nature, vei avea șansa să testezi alegeri mai ecologice, precum deodorante organice, mascara vegan, gustări sănătoase și detergenți de curățare eco-prietenoși GRATUIT. În retur, ești rugat să-ți împărtășești părerea și impresiile cu comunitatea, iar în cazul în care ți-a plăcut produsul testat, să inviți prieteni, fani și adepți să-l încerce. Social Nature este, așadar, o companie de prelevare de eșantioane care ajută comunitatea să se conecteze la dezvoltarea socială, prin alegeri corecte în materie de respect față de mediu. Până la moment, peste 100 de startup-uri și brand-uri naționale și multinaționale au beneficiat de asistența Social Nature pentru a testa în mod eficient piața, de a se alege cu feedback pozitiv, de a crea un buzz și de-și demonstra angajamentul față de natură.

La moment, personalul companiei are o rată de 77% femei angajate și planifică să-și dubleze echipa către finele lui 2019. Pe lângă consumatori, Social Nature ajută și brand-urile, aducându-le mai aproape de publicul interesat de produsele lor. Brand-urile, la rândul lor, sunt interesate să primească un feedback pozitiv și constructiv din partea consumatorului, pentru că acesta urmează să fie împărtășit comunității prin rețelele sociale (Facebook, Twitter, Instagram, Tumblr, și altele), fapt care va spori valoarea articolului testat, dar și creșterea liniei de producție a cestuia. Astfel, compania utilizează puterea rețelelor sociale de comunicare, dar și a cuvintelor „din gură-n gură”, pentru a influența milioane de persoane în alegerile pe care le fac. Istoriile autentice sunt cele care rezonează cel mai mult, iar Social Nature devine partener de încredere pentru brand-urile care caută recunoștința și aprecierea publicului pentru eforturile lor ecologice.




Noutăți

Publicat: 20.12.2019   
Comitetul Economic și Social European (CESE) a organizat pe 27 noiembrie 2019, la Strasbourg, cea de-a 4-a ediție a Zilei europene a întreprinderilor economiei sociale. Evenimentul a avut ca generic: Economia socială: angajarea teritoriilor și a societății civile. Pe parcursul întregii zile de reuniune, au fost organizate numeroase ateliere privind ameliorarea ecosistemului Uniunii Europene pentru economia socială, abordând diverse subiecte-cheie, precum: rolul economiei sociale în economia socială de piață inițiativa Pact for Impact și angajamentele sale pentru Europa; economia socială ca motor pentru co-construcția unei tranziții ecologice pentru orașe și regiuni. Citeşte mai mult...
Publicat: 13.12.2019   
Suportul pentru întreprinderile sociale de inserție care poate fi oferit de către Guvernul Republicii Moldova prin intermediul unui Program de stat, precum și propunerile pentru elaborarea Planului național de acțiuni pentru dezvoltarea antreprenoriatului social pentru anii 2020-2025 – au fost subiectele discuției din cadrul atelierului de lucru care s-a desfășurat la Ministerul Economiei și Infrastructurii. Citeşte mai mult...
Publicat: 13.12.2019   
Comisia Europeană a lansat un nou apel de înregistrare în cadrul European Social Economy Regions (ESER) 2020. Pentru prima dată, ESER 2020 vor încuraja implicarea activă a regiunilor și orașelor care deja au participat în cadrul edițiilor ESER 2018/2019. Pe lângă dimensiunea sa tradițională de sensibilizare și a ambiției de a atrage la bord noi regiuni și orașe din țările membre UE și țări terțe, membre ale programului COSME, ESER 2020 introduce o componentă nouă – ESER 2.0. Citeşte mai mult...
Publicat: 20.11.2019   
Fabrica de ciocolată Kocka Csoki din Budapesta, Ungaria și-a propus drept misiune să îmbunătățească calitatea vieții persoanelor care suferă de autism, promovând posibilitățile lor de angajare printr-un program complex de formare și integrare profesională: tânărul autist poate beneficia de instruiri privind deprinderile de viață independentă, de stagiu de muncă în cadrul programului de instruire și de un post de muncă permanent. Citeşte mai mult...
Publicat: 20.11.2019   
Conceptul Zilei Întreprinderii Sociale a fost lansat de organizația engleză Social Enterprise UK. La început, această zi a fost sărbătorită în Marea Britanie și alte câteva țări. În 2017, Ziua Întreprinderii Sociale a devenit globală. Social Enterprise UK, Consiliul Britanic și organizația Antreprenorilor Sociali din Danemarca (SED) au venit cu inițiativa de a extinde această zi specială și de a implica mai multe țări. Citeşte mai mult...
Publicat: 13.11.2019   
Dezvoltarea antreprenoriatului social pentru anii 2020 – 2025 necesită inițierea procesului de elaborare a planului național de acțiuni, anunță Ministerul Economiei și Infrastructurii. Planul național urmează a fi elaborat pentru a fi asigurată dezvoltarea unui cadru propice de dezvoltare a antreprenoriatului social în Republica Moldova precum și în scopul asigurării unei sinergii între acțiunile și eforturile autorităților publice centrale, locale, organizații ale societății civile. Citeşte mai mult...
Publicat: 11.11.2019   
COMPANIILE din Republica Moldova care doresc să contribuie la dezvoltarea și promovarea ANTREPRENORIATULUI SOCIAL sunt invitate să participe la proiectul transnațional Finance4SocialChange. Potențialii investitori pot sprijini financiar una din cele 30 de întreprinderi sociale din regiunea Dunării, inclusiv din Republica Moldova, care vor fi selectate pentru a-și prezenta Planul de afaceri. Citeşte mai mult...
Publicat: 11.11.2019   
Din start, proiectul URBAN SPACE și-a propus să ofere suport financiar permanent proiectelor sociale locale și crearea societății prin atragerea liderilor comunității, care vor participa la întrunirile trimestriale, unde vor decide chiar ei cum și unde vor fi utilizate fondurile adunate. De la lansarea proiectului, peste 100 de inițiative locale au beneficiat de finanțarea deplină, parțială sau cu contribuția administrației locale. Citeşte mai mult...
Publicat: 24.10.2019   
Întreprindere socială pentru producția de scoarță decorativă și beton din lemn „Eco-business: Construiește, dar nu distruge!” este proiectul realizat în Satul Glinoe, raionul Slobozia, în cadrul ONG-ului „EtEko”, și se ocupă de reciclarea deșeurilor din lemn și reutilizarea lemnului în alte domenii ale vieții de zi cu zi. Citeşte mai mult...
Publicat: 24.10.2019   
Agenții economici din Republica Moldova, care pe parcursul anului 2018 s-au implicat sau au desfășurat activități social corporative, pot participa la Concursul Național IMM – Model sustenabil de Responsabilitate Socială, ediția a X-a. Gala premiilor se va desfășura în cadrul Conferinței Internaţionale a Întreprinderilor Mici și Mijlocii 2019. Citeşte mai mult...

1 - 10 din 92

         


© 2020 Inițiativa pentru antrepenoriat social în Moldova   |   Site elaborat de Andrei Madan
PAGINA ÎN SUS