Prima pagină   |   Harta site-ului   |  Flux RSS    |   Abonare la stiri prin email   |   Contacte


20.11.2019
Kocka Csoki – o speranță “dulce” pentru autiști
20.11.2019
21 noiembrie – Ziua internațională a Întreprinderii Sociale
13.11.2019
MEI colectează propuneri pentru dezvoltarea antreprenoriatului social pentru anii 2020-2025


 

  


Prima pagină  »  Noutăți
Noutăți
Social Nature: locul unde profitul corespunde scopului
Publicat: 02.04.2019   

Știați că în fiece an, un om obișnuit utilizează în jur de 200 de produse, produse-alegeri pe care le utilizează privitor la ce introduce în propriul corp, în corpul copiilor săi, dar și în mediul ambiant? În viziunea celor de la Social Nature, lansarea unei afaceri profitabile, de înaltă performanță nu trebuie să vină în detrimentul creării unui impact pozitiv. Lansată în orașul canadian Vancouver, în 2014, Social Nature a fost concepută de fondatoarea și actualul ei Director executiv Annalea Krebs (care stă, de altfel și în spatele celebrei platforme de consum ethicalDeals din America de Nord), sub forma unei companii, care să vină în ajutorul milioanelor de consumatori nord-americani, în vederea înverzirii alegerilor lor de consum.  De atunci, adică timp de cinci ani, Social Nature a reușit să-și creeze și să mobilizeze o comunitate de circa 200 000 de decidenți, care încearcă zilnic să consume mai natural, alegând produse verzi în schimbul unor evaluări oneste, autentice, împărtășite pe rețelele sociale.

Motto-ul companiei — profit cu scop — sumează perfect o cultură de echipă care combină un mod de gândire axat pe creștere și rezultate, dar și pe valori, caracteristice misiunii unei întreprinderi sociale, fără a se compromite una pe cealaltă. “Social Nature este un mediu în care fiecare poate face o diferență prin munca sa, poate exercita un impact imens asupra business-ului, dar și crește personal,” mărturisește Annalea. Ca membru al comunității Social Nature, vei avea șansa să testezi alegeri mai ecologice, precum deodorante organice, mascara vegan, gustări sănătoase și detergenți de curățare eco-prietenoși GRATUIT. În retur, ești rugat să-ți împărtășești părerea și impresiile cu comunitatea, iar în cazul în care ți-a plăcut produsul testat, să inviți prieteni, fani și adepți să-l încerce. Social Nature este, așadar, o companie de prelevare de eșantioane care ajută comunitatea să se conecteze la dezvoltarea socială, prin alegeri corecte în materie de respect față de mediu. Până la moment, peste 100 de startup-uri și brand-uri naționale și multinaționale au beneficiat de asistența Social Nature pentru a testa în mod eficient piața, de a se alege cu feedback pozitiv, de a crea un buzz și de-și demonstra angajamentul față de natură.

La moment, personalul companiei are o rată de 77% femei angajate și planifică să-și dubleze echipa către finele lui 2019. Pe lângă consumatori, Social Nature ajută și brand-urile, aducându-le mai aproape de publicul interesat de produsele lor. Brand-urile, la rândul lor, sunt interesate să primească un feedback pozitiv și constructiv din partea consumatorului, pentru că acesta urmează să fie împărtășit comunității prin rețelele sociale (Facebook, Twitter, Instagram, Tumblr, și altele), fapt care va spori valoarea articolului testat, dar și creșterea liniei de producție a cestuia. Astfel, compania utilizează puterea rețelelor sociale de comunicare, dar și a cuvintelor „din gură-n gură”, pentru a influența milioane de persoane în alegerile pe care le fac. Istoriile autentice sunt cele care rezonează cel mai mult, iar Social Nature devine partener de încredere pentru brand-urile care caută recunoștința și aprecierea publicului pentru eforturile lor ecologice.




Noutăți

Publicat: 20.11.2019   
Fabrica de ciocolată Kocka Csoki din Budapesta, Ungaria și-a propus drept misiune să îmbunătățească calitatea vieții persoanelor care suferă de autism, promovând posibilitățile lor de angajare printr-un program complex de formare și integrare profesională: tânărul autist poate beneficia de instruiri privind deprinderile de viață independentă, de stagiu de muncă în cadrul programului de instruire și de un post de muncă permanent. Citeşte mai mult...
Publicat: 20.11.2019   
Conceptul Zilei Întreprinderii Sociale a fost lansat de organizația engleză Social Enterprise UK. La început, această zi a fost sărbătorită în Marea Britanie și alte câteva țări. În 2017, Ziua Întreprinderii Sociale a devenit globală. Social Enterprise UK, Consiliul Britanic și organizația Antreprenorilor Sociali din Danemarca (SED) au venit cu inițiativa de a extinde această zi specială și de a implica mai multe țări. Citeşte mai mult...
Publicat: 13.11.2019   
Dezvoltarea antreprenoriatului social pentru anii 2020 – 2025 necesită inițierea procesului de elaborare a planului național de acțiuni, anunță Ministerul Economiei și Infrastructurii. Planul național urmează a fi elaborat pentru a fi asigurată dezvoltarea unui cadru propice de dezvoltare a antreprenoriatului social în Republica Moldova precum și în scopul asigurării unei sinergii între acțiunile și eforturile autorităților publice centrale, locale, organizații ale societății civile. Citeşte mai mult...
Publicat: 11.11.2019   
COMPANIILE din Republica Moldova care doresc să contribuie la dezvoltarea și promovarea ANTREPRENORIATULUI SOCIAL sunt invitate să participe la proiectul transnațional Finance4SocialChange. Potențialii investitori pot sprijini financiar una din cele 30 de întreprinderi sociale din regiunea Dunării, inclusiv din Republica Moldova, care vor fi selectate pentru a-și prezenta Planul de afaceri. Citeşte mai mult...
Publicat: 11.11.2019   
Din start, proiectul URBAN SPACE și-a propus să ofere suport financiar permanent proiectelor sociale locale și crearea societății prin atragerea liderilor comunității, care vor participa la întrunirile trimestriale, unde vor decide chiar ei cum și unde vor fi utilizate fondurile adunate. De la lansarea proiectului, peste 100 de inițiative locale au beneficiat de finanțarea deplină, parțială sau cu contribuția administrației locale. Citeşte mai mult...
Publicat: 24.10.2019   
Întreprindere socială pentru producția de scoarță decorativă și beton din lemn „Eco-business: Construiește, dar nu distruge!” este proiectul realizat în Satul Glinoe, raionul Slobozia, în cadrul ONG-ului „EtEko”, și se ocupă de reciclarea deșeurilor din lemn și reutilizarea lemnului în alte domenii ale vieții de zi cu zi. Citeşte mai mult...
Publicat: 24.10.2019   
Agenții economici din Republica Moldova, care pe parcursul anului 2018 s-au implicat sau au desfășurat activități social corporative, pot participa la Concursul Național IMM – Model sustenabil de Responsabilitate Socială, ediția a X-a. Gala premiilor se va desfășura în cadrul Conferinței Internaţionale a Întreprinderilor Mici și Mijlocii 2019. Citeşte mai mult...
Publicat: 16.10.2019   
EcoVisio is looking for 5 trainers, youth workers and social entrepreneurs to participate in the "Lab for Development and Testing of Social Entrepreneurship Education Tools" - a training for social and business trainers, educators, youth workers, social entrepreneurs, who would like to improve their portfolio of tools and methods as well as help spread the concept of Social Entrepreneurship through their work. Citeşte mai mult...
Publicat: 01.10.2019   
Vineri, 27 septembrie 2019, s-a desfăşurat la Chișinău, Centrul de instruiri Keystone, cea de-a V-a ediție a Conferinţei Naționale pentru Antreprenoriat Social, dedicată evaluării impactului întreprinderilor sociale, promovării bunelor practici și dezvoltării economiei sociale în Republica Moldova. Evenimentul s-a bucurat de prezența a peste 60 de persoane, reprezentanți din organizații neguvernamentale, întreprinderi sociale, autorități și instituții publice, misiuni diplomatice, alături de parteneri sociali internaționali și alți cetățeni interesați de domeniul antreprenoriatului social. Citeşte mai mult...
Publicat: 30.09.2019   
Secretarul de Stat Ionela Costachi, a participat la data de 27 septembrie, la cea de-a V-a ediție a Conferinței Naționale pentru Antreprenoriat Social. Evenimentul de anul acesta este dedicat evaluării impactului întreprinderilor sociale și face parte din European Social Economy Regions Initiative. În discursul său, Ionela Costachi a vorbit despre viziunea Ministerului Economiei și Infrastructurii asupra perspectivelor de dezvoltare a antreprenoriatului social în Republica Moldova, menționând că societatea noastră are nevoie de mai mulți oameni care sunt gata să depășească tiparele și să aducă inovații în comunitățile noastre. Citeşte mai mult...

1 - 10 din 89

         


© 2019 Inițiativa pentru antrepenoriat social în Moldova   |   Site elaborat de Andrei Madan
PAGINA ÎN SUS