Știați că în fiece an, un om obișnuit utilizează în jur de 200 de produse, produse-alegeri pe care le utilizează privitor la ce introduce în propriul corp, în corpul copiilor săi, dar și în mediul ambiant? În viziunea celor de la Social Nature, lansarea unei afaceri profitabile, de înaltă performanță nu trebuie să vină în detrimentul creării unui impact pozitiv. Lansată în orașul canadian Vancouver, în 2014, Social Nature a fost concepută de fondatoarea și actualul ei Director executiv Annalea Krebs (care stă, de altfel și în spatele celebrei platforme de consum ethicalDeals din America de Nord), sub forma unei companii, care să vină în ajutorul milioanelor de consumatori nord-americani, în vederea înverzirii alegerilor lor de consum. De atunci, adică timp de cinci ani, Social Nature a reușit să-și creeze și să mobilizeze o comunitate de circa 200 000 de decidenți, care încearcă zilnic să consume mai natural, alegând produse verzi în schimbul unor evaluări oneste, autentice, împărtășite pe rețelele sociale.
Motto-ul companiei — profit cu scop — sumează perfect o cultură de echipă care combină un mod de gândire axat pe creștere și rezultate, dar și pe valori, caracteristice misiunii unei întreprinderi sociale, fără a se compromite una pe cealaltă. “Social Nature este un mediu în care fiecare poate face o diferență prin munca sa, poate exercita un impact imens asupra business-ului, dar și crește personal,” mărturisește Annalea. Ca membru al comunității Social Nature, vei avea șansa să testezi alegeri mai ecologice, precum deodorante organice, mascara vegan, gustări sănătoase și detergenți de curățare eco-prietenoși GRATUIT. În retur, ești rugat să-ți împărtășești părerea și impresiile cu comunitatea, iar în cazul în care ți-a plăcut produsul testat, să inviți prieteni, fani și adepți să-l încerce. Social Nature este, așadar, o companie de prelevare de eșantioane care ajută comunitatea să se conecteze la dezvoltarea socială, prin alegeri corecte în materie de respect față de mediu. Până la moment, peste 100 de startup-uri și brand-uri naționale și multinaționale au beneficiat de asistența Social Nature pentru a testa în mod eficient piața, de a se alege cu feedback pozitiv, de a crea un buzz și de-și demonstra angajamentul față de natură.
La moment, personalul companiei are o rată de 77% femei angajate și planifică să-și dubleze echipa către finele lui 2019. Pe lângă consumatori, Social Nature ajută și brand-urile, aducându-le mai aproape de publicul interesat de produsele lor. Brand-urile, la rândul lor, sunt interesate să primească un feedback pozitiv și constructiv din partea consumatorului, pentru că acesta urmează să fie împărtășit comunității prin rețelele sociale (Facebook, Twitter, Instagram, Tumblr, și altele), fapt care va spori valoarea articolului testat, dar și creșterea liniei de producție a cestuia. Astfel, compania utilizează puterea rețelelor sociale de comunicare, dar și a cuvintelor „din gură-n gură”, pentru a influența milioane de persoane în alegerile pe care le fac. Istoriile autentice sunt cele care rezonează cel mai mult, iar Social Nature devine partener de încredere pentru brand-urile care caută recunoștința și aprecierea publicului pentru eforturile lor ecologice.